Czy lista obecności jest informacją publiczną

Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Dodano: 10 lutego 2022
Obowiązująca w jednostce publicznej lista obecności pracowników stanowi informację publiczną. Należy więc pozytywnie rozpatrzeć wniosek o jej udostępnienie. Tak wynika z wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku z 15 września 2021 r., II SAB/Gd 92/21.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Testuj portal Placewfirmie.pl i papierowy magazyn Płace w firmie przez 14 dni BEZPŁATNIE.

To kompleksowy serwis ekspercki dla specjalistów zajmujących się płacami w firmach w którym znajdziesz:

  • Informacje o zmianach prawnych,
  • Konsekwencje wyroków sądowych i interpretacji podatkowych dla pracodawców
  • Każde zagadnienie wyjaśnione od strony składek ZUS, podatku PIT i obowiązków pracodawcy wobec pracownika,
  • Kalkulatory, wzory dokumentów, wskaźniki płacowe, akty prawne, raporty
  • Indywidualne konsultacje e-mailowe z ekspertami,
  • 3 razy w tygodniu newsletter Przegląd płac i ZUS.
Sprawdź ofertę »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca.
Słowa kluczowe:
informacja publiczna

Numer 275 Maj 2024 r.

Numer 275 Maj 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej